Aportacions de les TIC als centres escolars:
- Innocacions en l'àmbit de l'organització escolar
- Innovacions en l'àmbit de l'ensenyament
- Innovacions en l'àmbit de l'aprenentatge de l'alumnat
- Innovacions en l'àmbit professional docent.
A partir de les aportacions vorem les investigacions previes. Hi ha quatre grans estudis
- Quin ús es fa en els centres dels ordinadors mitjançant diverses dimensions
- Estudi sobre els efectes del ordinadors en l'alumnat
- Estudi sobre les prespectives del professorat
- Estudi sobre les pràctiques d'ordinador als centres
Tot açò serveix per a comprendre el Projecte Medusa
PROJECTE MEDUSA (macroprojecte)
Consiteix adotar de xarxes per a conectar diversos centres. Serveix per a que el professorat puga aprofitar els recursos de tots els centres conectats.
- Primer objectiu: detectar els canvis que ocorren als centres
- Segon objectiu: de quina forma influexien les TIC
- Tercer objectiu: com es duu a terme en el centre
Dimensions:
Les preguntes que hi ha a les entrevistes són indicadors
A partir de les aportacions de les TIC en els centres escolars, les investigacions als centres i els objectius del projecte tenim uns resultats.
Aquestos resultats estan englobats dins de quatre dimensions:
- Les TIC i l'organitzacióescolar del centre
- Les TIC y la pràcticad’ensenyamenten l’aula
- Les TIC i l’aprenentatgede l’alumnat
- Les TIC y el desenvolupamentprofessionaldel professorat
Ací us deixe un seguit de vídios dels tipus d'activitats que es realitzen al Projecte Medusa
També us adjunte el power point del treball que hem realitzat Davinia i jo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario